WYNIKI ZEWNĘTRZNEJ EWALUACJI NASZEJ SZKOŁY.
Prezentowany poniżej raport jest rezultatem zewnętrznej ewaluacji problemowej: „PROCESY”
przeprowadzonej w roku szkolnym 2010 / 2011 w naszej szkole przez wizytatorów do spraw ewaluacji.
Wymaganie |
Poziom spełniania wymagań |
Szkoła lub placówka ma koncepcję pracy |
A |
Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej |
A |
Procesy edukacyjne mają charakter zorganizowany |
B |
Procesy edukacyjne są efektem współdziałania nauczycieli |
A |
Kształtuje się postawy uczniów |
A |
Prowadzone są działania służące wyrównywaniu szans edukacyjnych |
B |
Objaśnienie:
Szkoła może spełniać te wymagania na pięciu poziomach:
Poziom A – oznaczający bardzo wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę.
Poziom B – oznaczający wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę.
Poziom C – oznaczający średni stopień wypełniania wymagania przez szkołę.
Poziom D – oznaczający podstawowy stopień wypełniania wymagania przez szkołę.
Poziom E – oznaczający niski stopień wypełniania wymagania przez szkołę.