Dla uczniów
Dla rodziców
Szkolny zestaw programów nauczania
Szkolny zestaw podręczników
Kalendarz roku szkolnego
Wyprawka pierwszoklasisty
Informacje o ubezpieczeniu
Sekretariat
Nabór uczniów do I klasy na rok szkolny 2022-2023
Nr konta Rady Rodziców
KOMUNIKATY
Pedagog
Biblioteka
Projekt mLegitymacja
Świetlica
Akcje charytatywne
V Regionalny Konkurs Historyczny
VII Międzyszkolne Dyktando dla uczniów klas IV - VIII
IV Międzyszkolny Konkurs Plastyczny
Klub Młodych Literatów dla klas IV-VIII
Klub Młodych Literatów dla klas I-III
Konkursy dla uczniów
Przyroda w naszym obiektywie
Konkurs matematyczny RACHMISTRZ
Blog kaligraficzny klas I-III
Blog matematyczny klas I-III
Blog Zabawy logopedyczne
Blog historyczny
Blog biologiczno-chemiczny
Konkurs Szanuj energię, chroń klimat
EDUPORTAL
Wirtualna galeria prac plastyczny uczniów klas I - III
Wirtualna galeria prac plastyczny uczniów klas IV - VII
Regulamin boiska wielofunkcyjnego
PRACA W SP24
Nasza szkoła, wzorem lat poprzednich, bierze udział w konkursie ekologicznym „Szanuj energię, chroń klimat”. Konkurs organizowany jest przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej (Wydział Ochrony Środowiska
i Energii).
Hasłem przewodnim tegorocznej edycji , skierowanej do uczniów klas 4-6 jest :
„Przybij piątkę rysiowi Krzysiowi”
Rysie w Polsce znajdują się pod ścisłą ochroną. Uczniowie, biorąc udział w konkursie, będą poszerzać swoją wiedzę na temat ochrony przyrody.
W ramach kampanii „Szanuj energię, chroń klimat” w klasach IV-VI, w lutym 2022 r. zrealizowane zostały trzy lekcje ekologiczne, dotyczące zagadnień ochrony przyrody. Lekcje przeprowadzono zdalnie na platformie Microsoft Teams - w klasie 5a na lekcji wychowawczej dnia 7 lutego oraz w klasie 6a na lekcji biologii dnia 11 lutego i kole biologicznym dnia 10 lutego.
Celem lekcji było popularyzowanie wiedzy o ochronie przyrody, kształtowanie świadomości ekologicznej i wrażliwości na otaczający nas świat. Podczas zajęć korzystano m.in. z materiałów edukacyjnych Nadleśnictwa Bielsko.
Uczniowie poszerzyli swoją wiedzę na temat sposobów ochrony przyrody; gdzie wyróżnia się ochronę obszarową, indywidualną i gatunkową. Uczniowie zapoznali się także z życiem takich zwierząt chronionych, jak ryś, wilk czy niedźwiedź.
Potwierdzeniem na przeprowadzenie w/w zajęć są screeny z lekcji.