Dla uczniów
Dla rodziców
Szkolny zestaw programów nauczania
Szkolny zestaw podręczników
Zajęcia pozalekcyjne
Godziny dostępności nauczycieli
Kalendarz roku szkolnego
Wyprawka pierwszoklasisty
Informacje o ubezpieczeniu
Sekretariat
Nabór uczniów do I klasy na rok szkolny 2023-2024
Nr konta Rady Rodziców
KOMUNIKATY
Szkolne mundurki
Jadłospis
Regulamin obiadów
Ważne adresy i telefony dla uczniów i rodziców
Pedagog
Biblioteka
Projekt mLegitymacja
Świetlica
Akcje charytatywne
VI Regionalny Konkurs Historyczny
VIII Międzyszkolne Dyktando dla uczniów klas IV - VIII
IV Międzyszkolny Konkurs Plastyczny
Klub Młodych Literatów dla klas IV-VIII
Klub Młodych Literatów dla klas I-III
Konkursy dla uczniów
Przyroda w naszym obiektywie
Konkurs matematyczny RACHMISTRZ
Blog kaligraficzny klas I-III
Blog matematyczny klas I-III
Blog sportowy klas IV-VIII
Blog historyczny
Blog biologiczno-chemiczny
Konkurs Szanuj energię, chroń klimat
EDUPORTAL
Wirtualna galeria prac plastyczny uczniów klas I - III
Wirtualna galeria prac plastyczny uczniów klas IV - VII
Regulamin boiska wielofunkcyjnego
PRACA W SP24
Gdyby ktoś z Was zgubił swoje kostki do gry planszowej, to polecamy skorzystać z jednej z poniższych animacji:
Zofia Jakubiec - scratch.mit.edu
Maja Kamińska - scratch.mit.edu
Anastazja Siuda - scratch.mit.edu
A w wolnym czasie możecie poćwiczyć potęgowania wraz z uczniami klasy siódmej:
Natalia Pomorska - scratch.mit.edu
Nikodem Studencki - scratch.mit.edu
Szymon Ziętek - scratch.mit.edu
Kodowanie w większym wymiarze :)
Z okazji Dnia Kobiet krótki filmik z ozobotami zaprogramowanymi przez nasze uczennice klasy piątej, czwartej i pierwszej!
Czas ferii uczniowie wykorzystali na stworzenie gier w Scratch'u, które pomogą poprawić wasze umiejętności w tabliczce mnożenia oraz w pisaniu na klawiaturze. Powodzenia!
Natalia Pomorska - TABLICZKA MNOŻENIA
Kordian Janicki - SPADAJĄCE LITERKI
Styczeń - nowy rok, nowe wyzwania. Staramy się wciągnąć w kodowanie coraz więcej uczniów. Małymi kroczkami zachęcamy do pracy w Scratch’u. W efekcie, większość uczniów z klas IV-VII z powodzeniem stworzyła swoje animacje. Przedstawiamy owoce ich ciężkiej pracy. Gratulacje dla wszystkich, którzy dali się „zarazić” Scrachowym-bakcylem ;)
Aleksandra Adamus - scratch.mit.edu
Oliwa Hetnał - scratch.mit.edu
Sara Kwiatkowska - scratch.mit.edu
Anna Szęszoł - scratch.mit.edu
Zuzanna Szęszoł - scratch.mit.edu
Igor Krywult - scratch.mit.edu
Artur Dudek - scratch.mit.edu
Natalia Pomorska - - scratch.mit.edu
Kordian Janicki - scratch.mit.edu
Stanisław Kukuczka - scratch.mit.edu
W grudniu towarzyszył nam już świąteczny nastrój.
Na zajęciach nie zabrakło animacji zrobionych w Scratch'u:
Zofia Jakubiec - scratch.mit.edu
Adam Brońka - scratch.mit.edu
Patryk Kruszeniuk - scratch.mit.edu
Igor Skrzela - scratch.mit.edu
Nikodem Studencki - scratch.mit.edu
Kolejny miesiąc przyniósł następne przygody. Wzbogacona o nowe projekty strona www.code.org przyciągała nas swoją Godziną Kodowania.
Z kolei roboty mBot zweryfikowały nasze umiejętności programowania w Scratch’u. Pierwsze próby sterowania mBotami kończyły się różnie… na przykład pościgiem za uciekającym robotem.
Po okiełznaniu kapryśnych urządzeń, mogliśmy sprawdzić się jako mali majsterkowicze. Powodzeniem skończyło się przykręcanie i programowanie różnych modułów i czujników.
Praca Bartka Bisztygi: https://scratch.mit.edu/projects/193747433/
W październiku rozpoczęliśmy nasze pierwsze przygody z kodowaniem w roku szkolnym 2017/2018.
Na rozgrzewkę wybraliśmy Kodu Game Lab, gdzie przypominaliśmy sobie tworzenie gier. Następnie ćwiczyliśmy budowanie algorytmów na platformach do kodowana: www.spritebox.com, www.lightbot.com oraz www.code.org.
Na zajęciach w ramach projektu „Multimedialne Centrum Edukacyjne” mogliśmy sprawdzić nasze umiejętności programowania prawdziwych robotów! W ruch poszły Ozoboty oraz platforma www.ozoblockly.pl.
Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego ruszyła nowa, V edycja Mistrzów Kodowania.
Nowy rok szkolny to również nowe sposoby programowania. Uczymy się sterować nie tylko obiekem na ekranie, ale również robotami mBot oraz Ozobot.
Poprzednia edycja - Mistrzowie Kodowania 2016-2017