Dla uczniów
Dla rodziców
Szkolny zestaw programów nauczania
Szkolny zestaw podręczników
Zajęcia pozalekcyjne
Konsultacje dla uczniów i rodziców
Kalendarz roku szkolnego
Wyprawka pierwszoklasisty
Informacje o ubezpieczeniu
Sekretariat
Nabór uczniów do I klasy na rok szkolny 2023-2024
Nr konta Rady Rodziców
KOMUNIKATY
Szkolne mundurki
Jadłospis
Regulamin obiadów
Pedagog
Biblioteka
Projekt mLegitymacja
Świetlica
Akcje charytatywne
VI Regionalny Konkurs Historyczny
VIII Międzyszkolne Dyktando dla uczniów klas IV - VIII
IV Międzyszkolny Konkurs Plastyczny
Klub Młodych Literatów dla klas IV-VIII
Klub Młodych Literatów dla klas I-III
Konkursy dla uczniów
Przyroda w naszym obiektywie
Konkurs matematyczny RACHMISTRZ
Blog kaligraficzny klas I-III
Blog matematyczny klas I-III
Blog sportowy klas IV-VIII
Blog historyczny
Blog biologiczno-chemiczny
Konkurs Szanuj energię, chroń klimat
EDUPORTAL
Wirtualna galeria prac plastyczny uczniów klas I - III
Wirtualna galeria prac plastyczny uczniów klas IV - VII
Regulamin boiska wielofunkcyjnego
PRACA W SP24
Projekt mLegitymacja
Nasz szkoła przystąpiła do projektu mLegitymacja - wspólnej inicjatywy Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Cyfryzacji. mLegitymacja to legitymacja szkolna w telefonie będąca częścią aplikacji mObywatel.
Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wcześniej wydano tradycyjną wersję papierową dokumentu.
W tym mobilnym dokumencie zapisane są wszystkie dane, które można znaleźć w papierowej legitymacji: imię i nazwisko ucznia, numer legitymacji, datę wydania, termin ważności, statut użytkownika (uczeń), datę urodzenia, PESEL, adres zamieszkania, nazwę i adres szkoły.
Uczniowie mogą korzystać z mLegitymacji w tych samych sytuacjach, w których obecnie korzystają z "tradycyjnych" dokumentów. Okres ważności mLegitymacji jest taki sam jak okes ważności wydanej wcześniej wersji papierowej.
W przypadku utraty ważności "tradycyjnej" legitymacji, mobilna wersja dokumentu będzie unieważniona.
Unieważnienie będzie mogło być dokonane przez szkołę także w przypadku utraty mLegitymacji na skutek uszkodzeń, niepoprawnego działania lub utraty urządzenia moblinego, w którym była przechowywana (mLegitymacja jest przypisana do konkretnego urządzenia w momencie zgubienia lub kradzieży telefonu należy natychmiastowo poinformować osoby odpowedzialne za wydawanie mLegitymacji).
Wymagania sprzętowe - telefon z systemem operacyjnym Android w wersji co najmniej 6.0. lub IOS (wersja 10.3 lub nowsza).
Aby uruchomić mLegitymację należy:
- Złożyć wniosek do dyrektora szkoły o wydanie mLegitymacji (do pobrania). Wnioski prosimy przekazywać do sekretariatu szkoły.
- Wysyłać na adres sekretariatu jako załącznik zdjęcie legitymacyjne w formie JPG lub JPEG w rozmiarze do 5 MB, podpisane w w nazwie pliku imieniem i nazwiskiem ucznia oraz klasą.
- Pobrać Aplikację mObywatel, potwierdzić regulamin.
- Po otrzymaniu ze szkoły kodu aktywacyjnego uruchomić System na urządzeniu.
Wniosek o wydanie mLegitymacji
Regulamin przystąpenia do mLegitymacji