Barwy Europy
Barwy Europy - opis projektu
Barwy Europy - cele projektu
Barwy Europy - koordynator i partnerzy
Barwy Europy - wizyty w krajach partnerskich
Barwy Europy - opis działań
Regulamin udziału ucznia w wyjeździe zagranicznym
Cuda Europy
Cuda Europy - cele projektu
Cuda Europy koordynator i partnerzy
Cuda Europy - działania
Cuda Europy - wizyty
Cuda Europy - opis
Dźwięki Europy
Dźwięki Europy - opis
Dźwięki Europy - cele
Dźwięki Europy - koordynator i partnerzy
Dźwięki Europy - rezultaty
Dźwięki Europy - spotkania
Dźwięki Europy - działania
Dźwięki Europy - produkty
Dźwięki Europy - ewaluacja
Europejskie Okno
Cele operacyjne projektu:
Uczniowie:
- zapoznają się z życiem i twórczością wybitnych kompozytorów europejskich;
- odkrywają piękno muzyki klasycznej;
- nauczą się wyrażania uczuć poprzez działania plastyczne, taniec, gest, ruch, poezję i prozę
- nauczą się tańców, muzycznych zabaw i piosenek popularnych w krajach partnerskich ;
- zdobędą wiedzę na temat krajów partnerskich;
- poznają kulturę muzyczną, tradycję i zwyczaje krajów partnerskich;
- poznają system nauki w szkołach partnerskich;
- doskonalić będą umiejętności językowe, zwłaszcza w zakresie mówienia i pisania ;
- nawiążą kontakty i przyjaźnie z dziećmi innych krajów europejskich.
Nauczyciele:
- poznają systemy edukacyjne krajów partnerskich;
- będą mogli skorzystać z doświadczeń szkół biorących udział w projekcie w zakresie metod nauczania i form pracy;
- oznają kulturę krajów partnerskich;
- będą mogli doskonalić swoją wiedzę na temat europejskiej muzyki;
- nawiążą kontakty i przyjaźnie z nauczycielami szkół partnerskich.
Szkoła:
- wzmocni swoją pozycję w środowisku lokalnym ;
- wzbogaci ofertę dydaktyczno - wychowawczą ;
- wzbogaci zasób pomocy dydaktycznych do nauki języka angielskiego;
- zyska przyjaciół w innych krajach europejskich.
Wpływ projektu :
Uczniowie:
- rozwiną umiejętność posługiwania się językiem angielskim oraz motywację do nauki języków obcych;
- rozwiną w sobie wrażliwość na piękno muzyki i innych dziedzin sztuki;
- rozwiną umiejętność redagowania lirycznej i prozaicznej wypowiedzi pisemnej;
- rozwiną swoje poczucie rytmu i słuch muzyczny;
- rozwiną umiejętności i zdolności plastyczne ;
- rozwiną umiejętność posługiwania się nowymi technologiami;
- rozwiną w sobie poczucie własnej wartości oraz pewność siebie ;
- uświadomią sobie różnice i podobieństwa kulturowe krajów europejskich biorących udział w projekcie;
- nauczą się tolerancji wobec odmienności kulturowej innych narodów;
- będą dostrzegać piękno, oryginalność i różnorodność kultury europejskiej.
Nauczyciele:
- rozwiną umiejętność posługiwania się obcymi językami lub zachęcą się do nauki języków;
- udoskonalą stosowane metody nauczania i formy pracy ;
- rozwiną postawę tolerancji wobec odmienności kulturowej innych narodów;
- rozwiną umiejętność posługiwania się nowymi technologiami;
- zdobędą umiejętność organizowania międzynarodowych spotkań.
Szkoła:
- uzyska większą aprobatę dla swoich działań ze strony lokalnej i szerszej społeczności oraz władz lokalnych;
- zaproponuje uczniom i rodzicom bogatszą ofertę dydaktyczno – wychowawczą;
- nawiąże nowe kontakty z innymi instytuacjami edukacyjnymi i kulturalnymi ;
- będzie znana w środowisku szkół partnerskich.
Powrót do głównej strony projektu