Barwy Europy
Barwy Europy - opis projektu
Barwy Europy - cele projektu
Barwy Europy - koordynator i partnerzy
Barwy Europy - wizyty w krajach partnerskich
Barwy Europy - opis działań
Regulamin udziału ucznia w wyjeździe zagranicznym
Cuda Europy
Cuda Europy - cele projektu
Cuda Europy koordynator i partnerzy
Cuda Europy - działania
Cuda Europy - wizyty
Cuda Europy - opis
Dźwięki Europy
Dźwięki Europy - opis
Dźwięki Europy - cele
Dźwięki Europy - koordynator i partnerzy
Dźwięki Europy - rezultaty
Dźwięki Europy - spotkania
Dźwięki Europy - działania
Dźwięki Europy - produkty
Dźwięki Europy - ewaluacja
Europejskie Okno
Cele projektu:
Uczniowie:
- poznają najpiękniejsze miejsca krajów partnerskich;
- będą umieli wymienić przynajmniej po 7 miejsc Światowego Dziedzictwa UNESCO własnego kraju oraz państw partnerskich;
- będą mieli dokładną wiedzę na temat dwóch miejsc światowego dziedzictwa z każdego kraju;
- nauczą się jak wyrażać uczucia poprzez sztukę, taniec, teatr, poezję oraz prozę;
- poznają historię, legendy, sztukę oraz muzykę poznawanych miejsc;
- zapoznają się z kulturą, tradycjami oraz zwyczajami krajów partnerskich;
- poznają systemy nauczania w partnerskich szkołach;
- rozwiną umiejętność posługiwania się obcymi językami, zwłaszcza w mowie i piśmie;
- nawiążą kontakt i zaprzyjaźnią się z uczniami z innych krajów europejskich;
- rozwiną umiejętność posługiwania się językiem angielskim oraz motywację do nauki obcych języków;
- będą wrażliwi na piękno architektury i przyrody krajów partnerskich;
- rozwiną umiejętność pisania wierszy i prozy;
- rozwiną umiejętności artystyczne;
- będą umieli posługiwać się nowymi technologiami;
- będą pewniejsi siebie;
- będą zdawać sobie sprawę z różnic i podobieństw kulturowych europejskich krajów uczestniczących w projekcie;
- będą tolerancyjni względem innych narodowości;
- odkryją piękno, oryginalność oraz różnorodność europejskich miejsc.