0
5

Mistrzowie Kodowania

23 lutego 2018r.
Szkoła Podstawowa nr 24
im. Tadeusza Kościuszki
43-310 Bielsko-Biała, ul. Żywiecka 239
tel/fax +48 33 816 49 84

Czas ferii uczniowie wykorzystali na stworzenie gier w Scratch'u, które pomogą poprawić wasze umiejętności w tabliczce mnożenia oraz w pisaniu na klawiaturze. Powodzenia!

Natalia Pomorska - TABLICZKA MNOŻENIA

Kordian Janicki - SPADAJĄCE LITERKI


Styczeń - nowy rok, nowe wyzwania. Staramy się wciągnąć w kodowanie coraz więcej uczniów. Małymi kroczkami zachęcamy do pracy w Scratch’u. W efekcie, większość uczniów z klas IV-VII z powodzeniem stworzyła swoje animacje. Przedstawiamy owoce ich ciężkiej pracy. Gratulacje dla wszystkich, którzy dali się „zarazić” Scrachowym-bakcylem ;)

Aleksandra Adamus - scratch.mit.edu

Oliwa Hetnał - scratch.mit.edu

Sara Kwiatkowska - scratch.mit.edu

Anna Szęszoł - scratch.mit.edu

Zuzanna Szęszoł - scratch.mit.edu

Igor Krywult - scratch.mit.edu

Artur Dudek - scratch.mit.edu

Natalia Pomorska -  - scratch.mit.edu

Kordian Janicki - scratch.mit.edu

Stanisław Kukuczka - scratch.mit.edu

zobacz zdjęcia


W grudniu towarzyszył nam już świąteczny nastrój.

Na zajęciach nie zabrakło animacji zrobionych w Scratch'u:

Zofia Jakubiec - scratch.mit.edu

Adam Brońka - scratch.mit.edu

Patryk Kruszeniuk - scratch.mit.edu

Igor Skrzela - scratch.mit.edu

Nikodem Studencki - scratch.mit.edu


Kolejny miesiąc przyniósł następne przygody. Wzbogacona o nowe projekty strona www.code.org przyciągała nas swoją Godziną Kodowania.

Z kolei roboty mBot zweryfikowały nasze umiejętności programowania w Scratch’u. Pierwsze próby sterowania mBotami kończyły się różnie… na przykład pościgiem za uciekającym robotem.

Po okiełznaniu kapryśnych urządzeń, mogliśmy sprawdzić się jako mali majsterkowicze. Powodzeniem skończyło się przykręcanie i programowanie różnych modułów i czujników.

Praca Bartka Bisztygi: https://scratch.mit.edu/projects/193747433/

zobacz zdjęcia


W październiku rozpoczęliśmy nasze pierwsze przygody z kodowaniem w roku szkolnym 2017/2018.

Na rozgrzewkę wybraliśmy Kodu Game Lab, gdzie przypominaliśmy sobie tworzenie gier. Następnie ćwiczyliśmy budowanie algorytmów na platformach do kodowana: www.spritebox.com, www.lightbot.com oraz www.code.org.

Na zajęciach w ramach projektu „Multimedialne Centrum Edukacyjne” mogliśmy sprawdzić nasze umiejętności programowania prawdziwych robotów! W ruch poszły Ozoboty oraz platforma www.ozoblockly.pl.

zobacz zdjęcia


Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego ruszyła nowa, V edycja Mistrzów Kodowania.

Nowy rok szkolny to również nowe sposoby programowania. Uczymy się sterować nie tylko obiekem na ekranie, ale również robotami mBot oraz Ozobot.

 

 

 

 


Poprzednia edycja - Mistrzowie Kodowania 2016-2017